شارژ ایرانسل بانک صادرات
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

اما نکسوس 7 نسل دوم به یک پردازنده 4 هسته‌ای ساخت شرکت کوآلکام مجهز است این پردازنده سرعتی برابر 1.5 گیگاهرتز را دارد و در آن یک پردازنده گرافیکی با نام Adreno 320 قرار دارد در ضمن رم این تبلت نیز 2 گیگابایت است. مطمئنا این پردازنده که در نکسوس 7 نسل دوم به کار رفته سریع‌ترین پردازنده کوآلکام نیست اما به شارژ ایرانسل بانک صادرات طور حتم از پردازنده آی‌پد مینی قوی‌تر و سریع‌تر است.
این شارژ ایرانسل بانک صادرات موضوع بیشتر به اپ استور و گوگل مربوط است تا به دو دستگاه آی‌پد مینی و نکسوس 7 نسل دوم.
اما به سراغ رقیب این تبلت یعنی نکسوس 7 نسل دوم برویم. این تبلت 18 گرم از آی‌پد مینی سبک‌تر و تنها 1.5 میلی‌متر از آن ضخیم‌تر است. فاصله صفحه نمایش در بالا و پایین نکسوس 7 نسل دوم شارژ ایرانسل بانک صادرات از لبه‌های تبلت زیاد است. در حالی که بسیاری این طراحی را مسخره می‌کنند اما این نوع طراحی باعث می‌شود که برای کسانی که اهل بازی هستند یک منطقه امن برای دست گرفتن تبلت زمانی که بازی‌ها را در حالت landscape انجام می‌دهید فراهم شود.
پردازنده آی‌پد مینی از نوع A5 است که دو هسته دارد. در زمان معرفی آی‌پد مینی اپل برای این تبلت پردازنده مناسبی را به کار نبرد زیرا این پردازنده دقیقا همان است که در آی‌پد 2 و آیفون 4S به کار رفته بود و اپل در سال 2013 آن را معرفی کرده بود. این پردازنده اپل تنها شارژ ایرانسل بانک صادرات 512 مگابایت رم دارد.
آی‌پد مینی به صفحه نمایشی 7.9 اینچی با کیفیت 1024×768 پیکسل مجهز است که این صفحه شارژ ایرانسل بانک صادرات نمایش فقط تراکم پیکسلی 163 پیکسل در اینچ را دارد. این صفحه نمایش شاید کیفیت قابل قبولی داشته باشد اما حقیقتا تراکم پیکسلی مناسبی ندارد.
همانطور که می دانید اپ استور یکی از بهترین فروشگاه‌های نرم افزاری شارژ ایرانسل بانک صادرات دنیا است. تمام بازی‌های دنیا که برای گجت‌های موبایلی ارائه می‌شوند در ابتدا برای اپ استور ارائه خواهند شد و سپس نسخه اندروید آن‌ها در گوگل پلی قرار می‌گیرد. گاربران آی پد مینی این شانس را دارند که زودتر از سایر کاربران اندرویدی بازی‌های روز را دریافت کنند.
این صفحه نمایش با کیفیت در شارژ ایرانسل بانک صادرات نکسوس 7 نسل دوم باعث خواهد شد که بازی‌های با کیفیت در آن بهتر نمایش داده شوند و تجربه بازی در این صفحه نمایش از آی‌پد مینی بهتر باشد.
البته باید یک نکته را ذکر کنیم که مقدار زیادی از قدرت این پردازنده صرف پشتیبانی از صفحه نمایش بسیار شارژ ایرانسل بانک صادرات با کیفیت این تبلت خواهد شد اما به هر حال این پردازنده از پردازنده آی پد مینی از لحاظ کارآیی قوی‌تر است.
اما به علت کنترل فوق‌العاده‌ای که اپل بر روی اپ استور خود دارد. به علت سیستم عامل قوی iOS این تبلت با این پردازنده نه چندان قوی مشکلی در اجرای بازی‌های اپ استور ندارد. اما با تمام این تفاسیر بازی‌های سنگین موجود در اپ استور مانند آسفالت و Despicable Me توسط شارژ ایرانسل بانک صادرات پردازنده‌های A6 در دیوایس‌های آیفون 5 و آی‌پد 4 روان‌تر اجرا خواهند شد (بازی Despicable Me در آی‌پد 2 به سختی اجرا می‌شود).
شما انتظار دارید آیفون 5S چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ آیا در این مراسم آیفون 5C نیز معرفی خواهد شد؟ امشب با ما همراه باشید تا به تمام سوالات شما جواب داده شارژ ایرانسل بانک صادرات شود
شما تصور می‌کنید که شکل ظاهری یک تبلت در بازدهی مناسب آن برای بازی کردن تاثیری ندارد؟ اگر این فکر را می‌کنید باید بگوییم که شارژ ایرانسل بانک صادرات کاملا اشتباه فکر می‌کنید به خصوص زمانی که این تصور را در مورد دستگاهی دارید که برای ساعت‌های طولانی باید آن را در دست بگیرید
از لحاظ عملکرد خام آی‌پد مینی سردمدار تمام تبلت‌های دنیا نیست اما یکی از بزرگ‌ترین دلیل‌هایی که این آی‌پد را به عنوان بهترین تبلت برای بازی تبدیل کرده شکل ظاهری و اندازه آن است. این تبلت نصف آیپد 4 وزن دارد و 25 درصد از آن نازک‌تر است که این اندازه‌ها آن را برای شارژ ایرانسل بانک صادرات دست گرفتن بسیار مناسب می‌کند.
در این زمینه کاربران آی‌پد شارژ ایرانسل بانک صادرات مینی بهتر مطئنا راضی تر از کاربران نکسوس 7 نسل دوم و یا هر کاربر دیگر اندرویدی خواهند بود.
صفحه نمایش نکسوس نسل 7 نسل دوم 7 اینچ است و کیفیت 1920×1200 شارژ ایرانسل بانک صادرات پیکسل را دارد و تراکم پیکسلی آن 323 پیکسل در اینچ است که از تمام تبلت‌های کنونی در دنیا بیشتر است.
جی اس ام به صورت زنده این مراسم را پوشش خبری خواهد داد اگر شما هم می‌خواهید زودتر از دیگران از جزئیات این گوشی جدید و شکل و شمایل آن مطلع شوید شارژ ایرانسل بانک صادرات امشب با جی اس ام همراه باشید.
این مراسم امشب یعنی 19 شهریور در ساعت 9:30 شب (21:30) به وقت ایران برگزار خواهد شد، اما جی اس ام 1 ساعت زودتر با پوشش اتفاقات این رویداد با شما خواهد بود شما می‌توانید امشب در ساعت 8:30 شب به جی اس ام بپیوندید تا پوشش زنده شارژ ایرانسل بانک صادرات خبری این مراسم را مشاهده کنید.
بالاخره انتظارها به پایان رسید، اکنون دوستداران اپل می‌توانند امشب نسخه بعدی آیفون را ببینند. طبق دعوتنامه اپل امشب مراسمی توسط این کمپانی برگزار خواهد شارژ ایرانسل بانک صادرات شد.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل, خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی, شارژایرانسل بانک تجارت, شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 1003
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 شهريور 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: